ارتقای سطح سلامت و ایمنی در خوابگاههای دانشجویی با برگزاری کارگاه آموزشی ویژه نیروهای خدماتی
در راستای ارتقای استانداردهای بهداشتی، کارگاه آموزشی «اصول کاربردی مواد شوینده و گندزدا» با حضور کارشناسان بهداشت محیط و مدیران اجرایی در سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه آموزشی به همت واحد بهداشت و با همکاری اداره امور خوابگاهها برگزار شد، بر آشنایی تخصصی نیروهای خدماتی با ماهیت مواد شوینده، روشهای علمی گندزدایی سطوح و استانداردهای بهداشت تمرکز داشت.
در این دوره، علاوه بر سرفصلهای تخصصی بهداشت، موضوعات حیاتیِ «خودمراقبتی در پیشگیری از آسیبهای شغلی»، «نکات ایمنی در حمل بار و استفاده از نردبان» و همچنین «مدیریت پسماند و تفکیک زباله» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در بخش پایانی این نشست، بنائی، سرپرست مدیریت امور عمومی، با حضور در جمع کارکنان، به پرسشها، دغدغهها و پیشنهادات مطرح شده از سوی نیروهای خدماتی پاسخ داد.
کامنت