معرفی واحد ایاب و ذهاب دانشجویی
واحد ایاب و ذهاب مدیریت امور دانشجویی هم اکنون با ۱۶۳ نیمراه روزانه در امر ایاب و ذهاب دانشجویان به دانشکده ها، بیمارستان ها و خوابگاه ها فعال می باشد.
واحد ایاب و ذهاب از ساعت ۶:۲۰ همزمان با اولین نیمراه آغاز شده و تا ساعت ۲۲:۰۰ که آخرین نیمراه انجام می شود فعال بوده و به طرق تلفنی و حضوری به سوالات و مسائل مطرح جوابگو می باشد.
گزارش کارکرد سرویس های رفت و برگشتِ هر روز ، صبح روز بعد از مسئولین خوابگاه ها که مسئول نظارت بر سرویس های خوابگاه می باشند اخذ گردیده در فرم گزارش روزانه ثبت گردیده و به مدیر امور دانشجویی و شرکت ایاب و ذهاب ارسال می گردد.
موارد موجود در فرم گزارش ایاب و ذهاب دقیقا مورد پیگیری قرار گرفته و در همان روز حل می شوند.
محاسبه کارکرد و پرداخت حق الزحمه شرکت توسط فرم های سه گانه پیوست خواهد بود که در پایان هر ماه توسط مسئولین خوابگاه ها پر شده و مبنای عمل واحد ایاب و ذهاب با توجه به تعداد غیبت و نحوه پرداخت تنخواه خواهد بود.
شرح مختصری از وظایف ، عملکرد و اهداف واحد ایاب و ذهاب دانشجویی
۱- نیاز سنجی از خوابگاه ها و آماده کردن مدارک مناقصه
۲- پیگیری انجام مراحل مناقصه با هماهنگی مدیریت امور عمومی دانشگاه
۳- معرفی پیمانکار به مسئولین خوابگاهها و ایجاد تعامل مثبت میان آنها
۴- دریافت سرویس های درخواستی خوابگاهها و اعلام آن به پیمانکار
۵- نظارت بر انجام گرفتن سرویس ها براساس شرایط ذکر شده در قرارداد
۶- دریافت نام و شماره تلفن رانندگان به تفکیک مسیر از پیمانکار و اعلام به خوابگا هها
۷- گزارش گیری روزانه از خوابگاهها و ارائه گزارش به مدیریت
۸- پیگیری موارد مطروح در گزارش روزانه به واسطه تماس با پیمانکار-علل غیبت ، تاخیر، تنخواه و ...-
۹- تعامل با دانشجویان و دریافت نظرات آنان در مورد سرویس ها و برگزاری سه نظرسنجی در طول سال تحصیلی
۱۰- بازدید منظم از سرویس ها و خودروهای پیمانکار در صورت نیاز
۱۱- معرفی ناظرین سرویس ها جهت کار دانشجویی و قرارداد ساعتی
۱۲- برگزاری جلسات هفتگی با پیمانکار جهت بررسی وضعیت موجود و بهبود شرایط
۱۳- برگزاری جلسات ماهانه با حضور مسئولان خوابگاه ها و پیمانکار
۱۴- اخذ شماره حساب از مسئولین خوابگاهها و تقسیم تنخواه پرداختی براساس شرایط موجود
۱۵- اطلاع رسانی به خوابگاهها و پیمانکار در موارد مختلف
۱۶- محاسبه جریمه براساس چک لیست موجود در قرارداد و اعلام آن به مدیریت دانشجویی
۱۷- پیگیری و دریافت گزارش های ماهیانه خوابگاهها در چک لیست های موجود در قرارداد
۱۸- تجزیه و تحلیل چک لیست ها ، محاسبه نیمره های انجام گرفته براساس گزارش ها ،تهیه ، تنظیم و ارسال کارکرد ماهیانه پیمانکار به مدیریت
۱۹ -انجام امور مربوط به پایان قرارداد پیمانکار
آیین نامه اجرایی واحد ایاب و ذهاب دانشجویی
آیین نامه اجرایی واحد ایاب و ذهاب دانشجویی دانشگاه ایران
آشنایی با همکاران
نام و نام خانوادگی |
سمت |
شماره تماس |
صادق قربانی علائی |
مسئول واحد ایاب و ذهاب |
۸۶۷۰۳۷۰۰ |
تهران، بزرگراه همت جنب برج میلاد، دانشگاه علوم پزشکی ایران
پست الکترونیکی: PR@iums.ac.ir
مرکز تلفن دانشگاه : ۸۶۷۰۱-۰۲۱
کد پستی: ۱۴۴۹۶۱۴۵۳۵
صندوق پستی: ۱۴۶۶۵-۳۵۴
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت دانشجویی و فرهنگی می باشد.
طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق
© 2018 All Rights Reserved | معاونت دانشجویی و فرهنگی
Designed & Developed by : Yektaweb